Dodge pénisz. Tök mindegy a benzinár, az iram legyen halálos
Tök mindegy a benzinár, az iram legyen halálos Retro Mobil Az amerikai izomautók ikonját magyar OT-rendszámmal próbáltuk ki.
Eltűnik Európából a Chrysler
Pontosan ötven éve, még az olajválság előtti vad időkben érkezett a Dodge Coroneten alapuló ferdehátú izomkupé. Alapból 5,2 literes V8-as motor vitte, nem is akárhogy, Dodge pénisz jó amerikai szokás szerint három nagyobb motorral 6,0 6,3 és 7,0 literes Hemivel is kínálták.
Később pedig egy 3,6-os lett a belépő, felfelé pedig teherautónyi lökettérfogatú, 7,2 literes V8-assal bővítették a palettát. Alig két évvel a bemutatása után átdolgozták, és igazi vadorzóvá alakították.
A reflektorok takaróit a vákuumos helyett ma villanymotoros mechanika mozgatja. A C-oszlopok Special Edition felirata azt jelzi, hogy az autóhoz több tételt is megrendeltek a hosszú extralistáról. Bár fekete a fényezés, élőben szembetűnő a vinilhuzatú álkabriótető, bent magasított támlás, bőrbevonatú ülőgarnitúra és a fautánzatba burkolt műszerfal fogad.
Fordulatszám- benne órasebesség- benzinszint- vízhőfok- olajnyomás- és töltésmérőből áll a műszerfal. A rádió feletti kapcsolósor a klímát kezeli.
Tartalomjegyzék
A bal pedál a rögzítőfék, mellette a fényszóró fényváltó korongjaForrás: Retro Mobil A kocsi bronzszínben és fehér tetővel kezdte, és egy itthoni, amerikai autók importjára szakosodott cég közreműködésével került Szegedre.
Dodge pénisz alig volt javítanivaló, cserélni csak a bal első padlódarabot kellett, a krómokhoz sem nyúltak. Az utolsó csavarig szétszedték, és bár mindene remek állapotban volt, a fékeket azért felújították.
Teljesen megérdemelten díszeleg rajta a veteránminősítésről árulkodó OT-rendszám. Az ajtóborítás gyári, egyik részét sem kellett cserélni.
- Miért van túlsúlyos kisebb pénisz
- Pénisz - hírek, cikkek a Totalcaron
- A Chrysler európai kivonulásával visszaszorított szerep juthat a jövőben a Dodge-nak is, így a cégcsoport egyetlen igazi nemzetközi márkája a Jeep marad.
- Eltűnik Európából a Chrysler
- Winkler Róbert
- Gyömbér tea erekcióhoz
A motor libabőröztető hangon indul, már az alapjárat is vészjósló, mély és gurgulázó, gázfröccsre pedig nagyot Dodge pénisz a kasztni a hossztengely körül. A V8-as félelmetesen izmos, lóerő várja a gázparancsot, és ha megkapja a Charger, füstölő kerekekkel feszül az útnak.
A 6,3-asokat négytorkú karburátorral Magnumnak hívták. Különlegességük és a legizmosabb, félgömbégésterű Hemi-motoroké a narancssárga motorblokkForrás: Retro Mobil Bődületes nyomatéka miatt óvatos pedálkezeléssel is képes Dodge pénisz a kocsi farát, a lágy futóművel erre külön figyelni kell.
Amerikából jöttem, a legjobb évjáratból
Ha már gurul a Dodge, a vezetőnek nincs más dolga, mint elterpeszkedni a kényelmes fotelben, fél kézzel fogni a volánt, félmosollyal kikönyökölni az ablakon, és élvezni a Dodge pénisz gépet meg a járókelők reakcióit. Mindenkinek rögtön beugranak róla a filmek, az értőknek pedig az is, hogy az olajválság előtt micsoda izomautókban parádézott Amerika. Rengeteg holmit elnyel a fotózás idején még kárpit nélküli csomagtartó. A jókora tank a padló alatt vanForrás: Retro Mobil Lefotózhatom?
Nyolc henger, majd szétvet az erő
Dodge pénisz mennyit fogyaszt? Nagyon maszkulin jelenség a Charger, még ha Magyarországon kicsit tájidegen is: villámgyorsan bukkannak elő Dodge pénisz telefonok, általában teljes a fotósok zárótüze.
A Chrysler Torqueflite nevű, hosszúra áttételezett háromfokozatú automata váltója hidegen is kiválóan dolgozik, gyorsan, puhán és szinte észrevétlenül kapcsol, padlógázra gyorsan visszavált. A lágy gyenge erekciós gyakorlatok még a mi kétes minőségű útjainkkal is ügyesen megbirkózik, rázkódás, ütés alig ér el az utastérig, kanyarban viszont imbolyog, megálláskor bólint, gyorsításkor pedig az ég felé emeli az orrát a hatalmas doboz.
Az üléseket kézzel kell tologatni, új bőr feszül rajtuk. A belső világításhoz lábtéri fény is tartozikForrás: Retro Mobil Üresen is 1,6 tonnás a nagyvas, a négy dobfék még rásegítővel sem ott fogja megállítani, ahol modern autókhoz szokott reflexeink szeretnék, úgyhogy nem árt az óvatosság.
Tök mindegy a benzinár, az iram legyen halálos
Na de mindenki arra kíváncsi, mennyit eszik? A második sorozat még igazi dúvad volt, de az évek során gyorsan kopott a sportosságForrás: Retro Mobil A menetzajok autópályán is visszafogottak, nagy tempónál is csendesen gurul a gép, és ilyenkor a motor sem nagyon hangos, csak kellemesen doromboló.
Jó így utazni, de a Magnum-blokkos Dodge igazi vadászterülete máshol van.
Nem, nem a szerpentinen, hanem a városban, ahol sütkérezik az elismerésben. Ha a vezető úgy akarja, szinte bárkit legyorsul, méretes gumicsíkkal névjegyet hagyva Dodge pénisz aszfalton, de itt a nyugis cirkálás is öröm, abban a tudatban, hogy megtehetném, ha akarnám… Műszaki adatok - Dodge Charger Motor: OHV-vezérlésű, hengerenkénti kétszelepes V8-as benzinmotor, elöl hosszában beépítve.
Hengerűrtartalom: cm3.
Erőátvitel: háromfokozatú bolygóműves automataváltó, hátsókerékhajtás. Felfüggesztés: elöl kettős keresztlengőkaros, torziós rugókkal, hátul merevtengely laprugókkal, elöl-hátul hidraulikus lengéscsillapítók.
Elöl-hátul dobfékek, szervorásegítéssel.
Kulcstarto kuki penisz - Gyűjtemény
Felépítmény: kétajtós önhordó acélkarosszéria, első segédalvázzal. Hosszúság x szélesség x magasság: xx mm. Saját tömeg: kg.
Tank: 72 l. Végsebesség: kb.